Sivuston maksullisuus

Forum frontpage > Yleinen höpinä

First - PreviousNext - Last

ProPerkele
ProPerkele
06.10.2006 18:46:36

Eli On hyväksytympää että k-18 väki käyttäytyy kuin 12 vuotiaat kun että 12vuotias käyttäytyy kuin 12 vuotias? *tahtoo tänää ymmärtää kaiken väkisin väärin* :)

Niin ja juu kyllä sen 5¤ viel maksais vuodessa tästä lystistä :)

Tahtoo tarjota toisen ajattelumallin; Hyväksynnästä ei ole kyse, vaan että se että täysi-ikäiset kun säätävät, niin eipä olisi näitä true-evin sweet 12-tyyppejä sekoittamassa enempää sitä pakkaa.

Kurkatkaa esim. kuvake.netin "foorumia", kyllä siellä anti on ... noh, kamalaa luettavaa...
richardgere
richardgere
06.10.2006 21:32:17
Puuge 05.10.2006 20:36:33
Kenties jutut on välillä siellä k-12 tasolla, mutta pääsääntöisesti täysi-ikäisiä! :D

En mitenkään halua morkata saittia mutta forumin avauksista välillä hiukan miettii minkäs ikäisiä täällä onkaan :) Nooh semmoista se on välillä..
teppo
teppo
06.10.2006 22:27:59
Ei se ikä näytä monestikkaan miten ihminen on kehittynyt ajattelemaan.

Keskustelun avaus on vasta alku. Lapsellisestakin kysymyksestä voi syntyä mielenkiintoinen keskustelu.

K-18 on kuitenkin laissa ja sivuston säännöissä määritelty raja. Varmasti olisi monta alle 18-vuotiasta jotka voisivat saada järkevämpää keskustelua kun osa täällä olijoista. Jos täällä olisi pelkää tiukkapipoista asiaa, niin eihän sitäkään keskustelua kaikki jaksaisi seurata. Pelataan nyt näillä säännöillä täällä ja toisilla säännöillä jossain muualla. Ollaan ihmisiksi ja pidetään sisäiset lapsenmielemme hereillä.

(hei, tää juttu alkaa mennä jo aiheen ohi...) :)
gargoth
gargoth
07.10.2006 09:14:51
no mutta hey, eikös pojat oo lapsesta asti rinnoissa kiinni?
joten tosta voimme hyvinkin päätellä että me olemme vain isoja lapsia jotka on jämähtäny siihen "tissit on kaiken keskipiste" tasolle kehityksessä ;D
joten sallittakoon se 12v käytös sillontällön...
laba
laba
07.10.2006 13:41:56
Kyllä vois muutaman euron vuodessa maksaa, jos sillä sais esim. paremman serverin tai vastaavaa, mikä auttais sivujen tökkimiseen.
wormfood
wormfood
09.10.2006 01:30:08
Saako maksaa luonnossa :PPP

Siinäpä sivistynyt ja aikuismainen kommentti asiaan ;)
Mutta minä kannatan maksullisuutta (ei tässä maailmassa mitään saa ilmaseksi) ja vaikkapa ne krediitit ovat oikeinkin tervetulleita..
Smurffi68
Smurffi68
09.10.2006 04:16:00
Mun mielestä ois ihan hyvä jos maksais vähintään sen 2 euroa. Epäreilua, et yks maksaa ja muut käyttävät ilmaiseksi.
CrazyCatt
CrazyCatt
09.10.2006 06:58:23
Suurin askelhan se on se maksullisuuteen siirtyminen. Sitten se on melkoisen sama että onko se 2¤ vai 20¤.

Pointti on se että heti kun menee maksulliseksi alkaa porukkaa tipahtelemaan ja uusien tulo hidastumaan.

Epäreiluahan se toki on että yksi maksaa.
Alfie
Alfie
09.10.2006 09:10:49
Jos se maksullisuus vähentäisi puoletkin näistä kissan, peniksen, traktorin, Jenna Jamesonin, pillucorollan tai rusakonkuvilla rekisteröityvistä äitin pikku lerppakikkeleistä, niin jippii. Ja jos sillä maksullisuudella saisimme nopeammin/luotettavammin toimivat sivut, niin jippii. Toisaalta Juha kyllä tietää mitä olen sanonut omasta osuudestani jos tämä menee maksulliseksi, mutta siitä huolimatta siis, kannatan. 5-10e voisi olla ihan hyvä hinta, siihen hintaan en halua mitään helvetin sälää, kaikki turhat sälät ja muut ihkuilut voi laittaa lisämaksun taakse.

Sitten kai pitäisi tehdä joku demo-osio, ettei ihmiset joudu ostamaan sikaa säkissä. Käytännössä, miten se sitten toimisi? Tunnuksen tehdessäsi näet pikkukuvia, jotka saat suurennettua vasta maksamalla, ja maksun suoritettuasi voit myös kommentoida/saada kommentteja? Helvetti en mie tiedä, mie oon vaan töissä täällä. =D
aksuli
aksuli
09.10.2006 09:40:40
itseasiassa IMP:n ehdotus kuullostas aika hyvältä :D
Pariah^
Pariah^
09.10.2006 15:22:50
aksuli 09.10.2006 09:40:40
itseasiassa IMP:n ehdotus kuullostas aika hyvältä :D

...Itseasiassa erinomaiselta. :D
ProPerkele
ProPerkele
09.10.2006 16:23:47
Imppi on selvästikkin koira-ihmisiä! :D
Alfie
Alfie
09.10.2006 23:02:41
Doggiestyle? =P
ProPerkele
ProPerkele
10.10.2006 00:59:45
Doggiestyle, sheep look... :D
^saasta^
^saasta^
12.10.2006 12:59:23
ei se 5¤ minun mielestä ole mikään paha...itse nimittäin oon täällä aika useesti nii oon vaaa katton että porukka laittaa tänne sellasii kuvii mitkä ei ole omiaan,,,, siksi hedottaisin että se 5¤ ois vuosi käyttö maksu sit joku 2¤ johonkii vip juttuu....eli saa vaikka enemmän kuvii tai jotn.... emt :D
warblow
warblow
20.10.2006 03:57:56
Itse ehdottaisin tuota vapaaehtoista lahjoitusta niin että sivulla olisi mittari mistä näkee että paljonko ollaan lahjoitettu yhteensä tai paljon tarvitaan. Itse suostuisin ainakin pistämään korteni kekoon.

Niin joo ja miten olisi että uusia käyttäjiä ei pääse sivustolle kuin tissikuvilla ja niin että ylläpitäjät ovat ne tarkistaneet? tänne ei kuitenkaan taida liittyä yli 10 uutta päivässä?
Juha
Juha
21.10.2006 15:54:31
Kaikki uudet tunnukset käydään käsin läpi ja niitä tulee tällä hetkellä 10-20 päivässä. Ennen tuli yli 100 päivässä mutta niiiiiiiiiiiin paljon turhaa paskaa.
Nuo 10-20 on siis määrä, joka on päivittäin päästetty läpi. Uusista tunnuksista yli puolet poistetaan samantien, koska ne ovat keskimäärin täyttä paskaa.
Stabu
Stabu
22.10.2006 12:30:10
Jos sivustolle pistetään joku lahjoitusjuttu, vaatiiko se erikseen typerältä valtiolta jonkun keräysluvan vai voiko sen pistää pystyyn ihan muuten vaan kun kerran tiedetään, ettei tänne valtavia summia lahjoiteta? Jos sivustosta tulisi maksullinen sitä alkaisi koskemaan mm. alvit, säännöstelyt, verot voitoista ym. muuta valtion vammailut...
MewPurrh
MewPurrh
24.10.2006 14:39:50
Mä kyllä voisin maksaa tästä ilosta. Mielummin niin päin, kuin katoaisi koko juttua netistä. :E
boz
boz
25.10.2006 18:37:42
Onkos bännerivaihtoehtoa mietitty miten pitkälle?

Esim Googlen adsense varmaan toisi tuloja jonkin verran (tietääkö joku millaisissa summissa liikutaan?) ja tuskin ketään juurikaan haittaisi: https://www.google.com/adsense/
Mikä tahansa muukin mahdollisimman vähän käyttäjiä haittaava banneri hoitaisi hommansa varmaan (mutta ei mitään Jambaa!!!). Näin päästäisiin ilman lisätoiminnallisuuksien lisäämistä ja koska kävijöitä on ilmeisesti aika paljon, niin eiköhän tuosta jollainenkin potti kertyisi ylläpidolle?

First - PreviousNext - Last