Tatuoitu!
Forum frontpage > Yleinen höpinäFirst - Previous – Next - Last
17.09.2006 23:34:00
Omasta mielestäni tatuoinnit ovat lähinnä kuvoittavia ainakin jos havitellaan kauneutta tai kauneuden rinnalle erikoisuutta. Komeudessa hakien hienoutta tai omaperäisyyttä voi vielä toimia siedettävissä rajoissa, mutta muistakaapa lapset että muutaman vuosikymmenen päästä ne tatuoinnit ovat levinneet mustelmaa muistuttavaksi sutuksi.
Nykyään on ihan liian trendissä laittaa klemmareita nenään ja napaan tai "1001% Angel" tatuointeja vielä kirjoitusvirheellä jollekin mahdollisimman näkyvälle paikalle. Ei näin. Surullista tietenkin että olen melkolailla yksin näinä päivinä tällaisine aatteineen.
Jää hyvästi klassinen kauneus, kaikki hyvähän loppuu aikanaan.
Nykyään on ihan liian trendissä laittaa klemmareita nenään ja napaan tai "1001% Angel" tatuointeja vielä kirjoitusvirheellä jollekin mahdollisimman näkyvälle paikalle. Ei näin. Surullista tietenkin että olen melkolailla yksin näinä päivinä tällaisine aatteineen.
Jää hyvästi klassinen kauneus, kaikki hyvähän loppuu aikanaan.
18.09.2006 00:44:25
Owashi 17.09.2006 23:34:00
mutta muistakaapa lapset että muutaman vuosikymmenen päästä ne tatuoinnit ovat levinneet mustelmaa muistuttavaksi sutuksi.Onneksi näillä elämäntavoilla ei eletä enää useita vuosikymmeniä! Joten hyvä ottaa kaikki "hauskuus" irti tälläisestäkin tyhmyydestä.
18.09.2006 01:04:50
_FAKKE_ 13.09.2006 23:20:45
Onko tatuoitu Mies tai Nainen Seksikäs?Ei se tatska kenestäkään seksistä tee, huonolla tatskalla seksikäästä ihmisestä voi tulla vähemmän seksikäs. Itse en varsinkaan välitä ihmisistä joiden ihoa näkyy vähemmän kuin mustetta. Joku pieni oikeaan paikkaan otettu tatska voi sopia joillekin, kunhan niitä ei ole kymmenittäin ympäri ihoa. Eikä kasvoissa.
18.09.2006 08:47:50
Owashi 17.09.2006 23:34:00
mutta muistakaapa lapset että muutaman vuosikymmenen päästä ne tatuoinnit ovat levinneet mustelmaa muistuttavaksi sutuksi. Onneksi itse säilyn muuttumattomana vuosikymmenet. Jos mie nyt sattuisin elämään 60-vuotiaaksi, niin eiköhän se ole ihan ymmärrettävää, että 40v sitten otetut tatuoinnit eivät ole enää uusia.
18.09.2006 13:23:52
Joillekin ne sopii, aika tapauskohtaista. Mulle ei taida sopia :)
18.09.2006 16:53:05
mun mielestä tatuointi ei tee miehestä/naisesta seksikästä....ne on ihan muut asiat jotka tekee ihmisestä seksikkään :)
19.10.2006 22:09:19
nainen alaselässään tribaali tai mies hauiksessaan vaakuna on jotenkin hhmm no jokaisellahan on valintansa, mutta taas nainen jolla selässään jotain omaperäistä..hhmm...sexyä=)
19.10.2006 23:49:28
Coraxo 15.09.2006 15:27:58
hevimenninkainen 15.09.2006 14:47:25
kyllä on mutta niissä pitää olla jotain omaperäistä ettei ole tusina tatskoja...Tästä syystä en ota kuvia suoraan mistään flashistä, vaan annan tatuoijalleni idean ja se sit piirustelee paperille jotain ja sitten ruvetaan hakkaan kuvaa ihoon kun idea on valmis ja toteutuskelpoinen.
Onneksi Jarno on kova poika väsää tatsaa :D
31.10.2006 01:59:53
no, ite en pidä välttämättä siitä että naisella on suuria kuvia tatuoituna kehoonsa. pienet naiselliset tatuoinnit siellä täällä jemiksessä tms. ovat ihan kivoja yllätyksiä. ja aiheen vierestä, myös lävistykset ovat aivan munasta naisilla.
08.12.2006 19:54:03
Jännä toi Owashin teksti... Montako vuosikymmeniä vanhoja tatuointia löytyy parikymppisen iholta?
Montako merimiestä on tullut vastaan "mustelmat" kädessä, vaikka kuvat aikanaan laivoilla on hakattu ihan ties millä lasinpaloilla? Vieläkin alastomasta naisesta saa selvää, vaikka "huora hakattiin stiletin kärjellä"...
Ärsyttää tuollainen "mun mielestä/mä luulen = faktaa" mentaliteetti. Omaan ihoon ne kuvat otetaan, ja jos on ruma niin itseppä rumansa kantaa.
Montako merimiestä on tullut vastaan "mustelmat" kädessä, vaikka kuvat aikanaan laivoilla on hakattu ihan ties millä lasinpaloilla? Vieläkin alastomasta naisesta saa selvää, vaikka "huora hakattiin stiletin kärjellä"...
Ärsyttää tuollainen "mun mielestä/mä luulen = faktaa" mentaliteetti. Omaan ihoon ne kuvat otetaan, ja jos on ruma niin itseppä rumansa kantaa.
11.12.2006 20:02:10
minun mielestä tämä kysymys on vähä liian laaja mutta jos nyt puhutaa tatuoinneista yleisesti nii joillee muijille sopii joku pari pikku tatskaa mutta kokoselkää tatska ei oiee varmaan ja riippuu minkalainen tatska on :/
14.12.2006 13:46:18
jos tatuointiin liittyy joku ihmeellisempi tarina kuin "päätin kännissä ruississa 03 ottaa tämmösen pillunkuvan otsaani" niin todennäköisesti sopii. Hyvää makua tietty voi noudattaa, mutta olen törmännyt sellaisiinkin miehiin/naisiin joilla on erittäin paljon kuvia nahassaan ja kyllä ne kantajalleen sopivat.
Omaa kuvaani tein ja suunnittelin sen 5vuotta joten ei ihan hetken mielenjohteesta tullut sen hakkaaminen.
Mutta tosiaan kyllä se kuvan sisältökin vaikuttaa. Imo teininä hyvät ideat ei välttämättä naurata 20vuoden päästä
Omaa kuvaani tein ja suunnittelin sen 5vuotta joten ei ihan hetken mielenjohteesta tullut sen hakkaaminen.
Mutta tosiaan kyllä se kuvan sisältökin vaikuttaa. Imo teininä hyvät ideat ei välttämättä naurata 20vuoden päästä
01.04.2007 04:25:15
kyllä on! itse suunnittelen tatuointeja, ja omia on suunniteltu aina jonkin aikaa etukäteen, ja jos tytöllä on tatskat jotka sopii, niin aivan lumoavaa...^.^
20.05.2007 19:34:17
Joskus on kiva katella esim. nuorten naisten vatsan seudulla olevia tatskoja... eiköhän ole käynnyt mielessä minkä näkösiksi ne kuvat venyy mahdollisen raskauden vaikutuksesta?
Riippuu henkilöstä.. Tuo tatuointi joka kuvassa näkyy massussani ei mennyt raskaudesta huolimatta miksikään.
21.05.2007 14:34:52
Jotkut näyttävät hyvältä tatuoinneista huolimatta.
Vielä ei ole tullut vastaan ketään joka näyttäisi hyvältä tatuointiensa johdosta.
Vielä ei ole tullut vastaan ketään joka näyttäisi hyvältä tatuointiensa johdosta.
21.05.2007 14:41:59
Nykypäivänä ehkä tatuoimaton nainen on seksikkäämpi kuin tatuoitu. Yleensäkkin tatuoinnit ovat jo niin pahasti karannut käsistä että melkein tatuoimaton ihminen on omaperäisempi kuin tatuoitu. Hyvänä esimerkkinä on tribaali tatuoinnit jotka ovat niin suuren suosion saavuttanut että omasta mielestäni tribaali tatuointi kuvastaa ihmisissä sitä ettei ole oikein omaa mielikuvitusta. Poikkeuksena tietenkin ne ketkä ovat itse oman tatuointinsa suunnitelleet ja piirtäneet tatuoijalle. Katselin viime kesänä ihmisillä olevia tribaali tatuointeja ja huomasin että ne kaikki noudattavat samaa kaavaa ja niistä suuri osa oli aivan samanlaisia. Sama peruskuvio kaikissa ainoana erona se että on venytetty eri suuntiin.
Ja sitten yksi on nämä "muotipaikat" tatuoinneille tyylistä riippumatta. Tytöillä näkyy aika poikkeuksetta ala-selässä sekä edessä lantion nurkilla. Jätkillä taas melkein kaikilla käsivarressa. No joo ei siinä mitään tottakai jokainen saa läiskiä niitä ihan mihin itse lystää harmi vaan että nyky päivänä yli puolet tatuoinneista kuuluu siihen "ei ihan loppuun asti mietitty" sarjaan. Herätään aamulla hei mä haluun tatskan mennään seuraavalla viikolla liikkeesee ja katsotaan joku kiva kuva mietitään asiaa savukkeen verran ja sitten sanotaan tatuoijalle että hakkaa kuva kiinni. Sitten sitä katsellaan ja ihastellaan ja parin vuoden päästä pälkähtää mieleen että ei vittu tää on ruma.
Kun alkaa muistelemaan niin noista tatuoinneista kyllä tulee muutamia aika hauskoja juttuja mieleen kuten viime viikkoisella citymarketin reissulla ostoksia tehdessäni kuulin kun naisten sovituskopista tyttö sanoi että ei tää paita ole kiva mun tatuointi ei näy kokonaan. Tyttö tuli ulos kopista ja yllätys yllätys alaselässä oli tribaali.... hmmmm noh jokainen voi kuvitella että nousiko hymy suupieliin. Toinen hyvä tapaus oli muutama vuosi sitten leirillä näin eräällä hepulla ~20cm halkaisijaltaan olevan karaten tyylisuunnan logon tatuoituna selkään. Tänä päivänä kyseinen henkilö on kuulemma vaihtanut toiseen tyylisuuntaan. Voin melkein kuvitella ihmisten ajatukset pukukopissa kun kaveri ottaa kuteet pois päältä ja selkää koristaa toisen tyylisuunnan logo.
Noh.. Kaikki kunnia niille jotka ovat siis itsesuunnitelleet oman kuvansa ja tyytyväisiä tulokseen. Mitäpä ihminen ei tekisi oman ulkonäkönsä eteen ja eikä siinä muutenkaan mitään olen suunnitellut jo monta vuotta että kun suoritan sen 1. dan vyöarvon niin otan tyylisuunnan logon johonkin ruumiini osaan. Paikkaan en osaa sanoa mutta päätin jo aikaa sitten että se kuva tulee vain itseäni varten sellaiseen paikkaan minkä vaatteet peittävät :)
Hyvää kesää kaikille ja toivottavasti joku tribaalin omistaja otti edes vähäsen itseensä tästä kirjoituksesta :)
Ja sitten yksi on nämä "muotipaikat" tatuoinneille tyylistä riippumatta. Tytöillä näkyy aika poikkeuksetta ala-selässä sekä edessä lantion nurkilla. Jätkillä taas melkein kaikilla käsivarressa. No joo ei siinä mitään tottakai jokainen saa läiskiä niitä ihan mihin itse lystää harmi vaan että nyky päivänä yli puolet tatuoinneista kuuluu siihen "ei ihan loppuun asti mietitty" sarjaan. Herätään aamulla hei mä haluun tatskan mennään seuraavalla viikolla liikkeesee ja katsotaan joku kiva kuva mietitään asiaa savukkeen verran ja sitten sanotaan tatuoijalle että hakkaa kuva kiinni. Sitten sitä katsellaan ja ihastellaan ja parin vuoden päästä pälkähtää mieleen että ei vittu tää on ruma.
Kun alkaa muistelemaan niin noista tatuoinneista kyllä tulee muutamia aika hauskoja juttuja mieleen kuten viime viikkoisella citymarketin reissulla ostoksia tehdessäni kuulin kun naisten sovituskopista tyttö sanoi että ei tää paita ole kiva mun tatuointi ei näy kokonaan. Tyttö tuli ulos kopista ja yllätys yllätys alaselässä oli tribaali.... hmmmm noh jokainen voi kuvitella että nousiko hymy suupieliin. Toinen hyvä tapaus oli muutama vuosi sitten leirillä näin eräällä hepulla ~20cm halkaisijaltaan olevan karaten tyylisuunnan logon tatuoituna selkään. Tänä päivänä kyseinen henkilö on kuulemma vaihtanut toiseen tyylisuuntaan. Voin melkein kuvitella ihmisten ajatukset pukukopissa kun kaveri ottaa kuteet pois päältä ja selkää koristaa toisen tyylisuunnan logo.
Noh.. Kaikki kunnia niille jotka ovat siis itsesuunnitelleet oman kuvansa ja tyytyväisiä tulokseen. Mitäpä ihminen ei tekisi oman ulkonäkönsä eteen ja eikä siinä muutenkaan mitään olen suunnitellut jo monta vuotta että kun suoritan sen 1. dan vyöarvon niin otan tyylisuunnan logon johonkin ruumiini osaan. Paikkaan en osaa sanoa mutta päätin jo aikaa sitten että se kuva tulee vain itseäni varten sellaiseen paikkaan minkä vaatteet peittävät :)
Hyvää kesää kaikille ja toivottavasti joku tribaalin omistaja otti edes vähäsen itseensä tästä kirjoituksesta :)