Tatuoitu!
Forum frontpage > Yleinen höpinäFirst - Previous – Next - Last
13.09.2006 23:20:45
Onko tatuoitu Mies tai Nainen Seksikäs?
14.09.2006 00:22:45
Jos nainen on tatuoitu kunnolla, niin hän on seksikäs, mutta jos naisen kroppaa koristaa 14 alle 2¤-kolikon kokoista täplää siellä täällä "peruspaikoissa" niin homman hohde on tiposen tiessään.
Ja toisaalta - täysin tatuoimaton nainen saattaa olla tooodella seksikäs!
Ja toisaalta - täysin tatuoimaton nainen saattaa olla tooodella seksikäs!
14.09.2006 00:37:45
Itse en koe tatuointeja millään tapaa seksikkäinä/epäseksikkäinä, mulle ne on jälkiä jaksoista elämässä, joista jokainen muodostaa omat mielikuvat, mutta joitten merkitys on joka tapauksessa kuvan kantajalle aina henkilökohtainen. näen että jokainen keho on henkilökohtainen taideteos, joka on valmis kun sydän pumppaa viimeisen iskunsa, ja kukin sen kasaa omalla tavallaan. kuvista voi periaatteessa lukea monia asioita, mutta loppujen lopuksi kuvat yksinään ei merkkaa mulle yhtään mitään, vaan se on se ihminen joka antaa niille kuville merkityksen. ja samalla mahdollisen seksikkyyden.
14.09.2006 11:15:41
Aww! Oon ihan heikkona tatskoihin... Varsinkin tribaalit on toooodella hotteja <3
14.09.2006 11:31:35
Kyllä, tatuoidut naiset on seksikkäitä, mutta tosiaankin semmoset pienet tuherrukset siellä sun täällä ei oo ihan siitä kuumimmasta päästä. Isoa kuvaa se olla pitää.
14.09.2006 17:57:13
Itse en koe tatuointeja millään tapaa seksikkäinä/epäseksikkäinä, mulle ne on jälkiä jaksoista elämässä, joista jokainen muodostaa omat mielikuvat, mutta joitten merkitys on joka tapauksessa kuvan kantajalle aina henkilökohtainen. näen että jokainen keho on henkilökohtainen taideteos, joka on valmis kun sydän pumppaa viimeisen iskunsa, ja kukin sen kasaa omalla tavallaan. kuvista voi periaatteessa lukea monia asioita, mutta loppujen lopuksi kuvat yksinään ei merkkaa mulle yhtään mitään, vaan se on se ihminen joka antaa niille kuville merkityksen. ja samalla mahdollisen seksikkyyden.
Aamen. Juuri tätä yritin selittää teille tuolla toisessa tatskaketjussa, ja juuri tätä samaa voisin sanoa tässäkin - ellei o__Oz olisi tehnyt sitä jo täydellisesti. Ei lisättävää.
[joo yritän elää näitten quote-tagien kanssa, mutta aina ei oikeen lähe]
14.09.2006 19:44:16
Nemo 14.09.2006 19:13:50
Ja tatuoinnit on aina seksyjä, mut tribaali ei muhun vetoa niide aika on ohi jo... enemmän tälläset oldscool jutut mun mieleen jotka kuvastaa jotain.Oldschool- ja newschool-tatuoinnit on se tän hetken trendi. Katukuvassa alkaa näkyyn vähän liikaakin tähtiä, pääskysiä ja muita vanhoja aiheita. Eiköhän tässä mene taas joku pari vuotta, niin ne on aikansa eläneitä ja sitten joku muu tyyli tulee taas muotiin.
Ja tästä päästäänkin siihen aiheeseen, kuinka jotkut ottaa tatuoinnin sen takia kun se vaan on niin muodikasta. Hyvänä esimerkkinä on nuo muutaman vuoden takaiset melkein joka naiselta löytyvät alaselän tribaalit ja sitä edeltävät hauiksen kiertävät baywatchpamela-piikkilankasotkut. Vaikka tatuoinnit on kivoja ja hyvin tehtyinä todellisia taideteoksia, niin silti jos joku ottaa kuvan vain sen takia, että se on niin "kuul" ja trendikäs, niin... Huh huh! Ja näitä ihmisiä on ihan liikaa, mutta onneks ne tunnistaa jo sen verta kaukaa, että niitten kanssa ei tartte olla missään tekemisissä. Trendipellet oksettaa!
Ps. Mielipiteeni ei liity mitenkään henkilöön jonka tekstiä lainasin, koska en tiedä mitään ko. henkilön tatuoinneista tai niitten historiasta.
14.09.2006 20:06:54
Minnuun iskee kans naisilla nuo vähän räväkämmät, eikä ne pienet täplät niinku Puuge jo mainitsi. Ja tuo muodinmukana ottaminen on kasvanu juuh vähä liiankin suureksi ilmiöksi , mut oma on helvettinsä sitten jälkeenpäin ken tähän on ryhtynyt.
Ite otin vässykän pikkutribaalin 17-kesäsenä ja olishan se tietenki voinu olla joku viksumpi mut hätäpäinen tennari olin :)
Mutta hei! Eka on aina eka ja sitä ei näkyvistä poisteta :D (eka siis jos ei lasketa kun sain maapallon kaukaa katottuna etusormen ja peukalon väliin pikkusena)
On vaan tuo hakkaaminen jääny kuiteski vähä taka-alalle lävärien takia mut pari on suunnitteilla ja yks jo saatu tehtyä. Riippuu vaan kui kerkii ja jaksaa olla juomatta rahoja :P
Ite otin vässykän pikkutribaalin 17-kesäsenä ja olishan se tietenki voinu olla joku viksumpi mut hätäpäinen tennari olin :)
Mutta hei! Eka on aina eka ja sitä ei näkyvistä poisteta :D (eka siis jos ei lasketa kun sain maapallon kaukaa katottuna etusormen ja peukalon väliin pikkusena)
On vaan tuo hakkaaminen jääny kuiteski vähä taka-alalle lävärien takia mut pari on suunnitteilla ja yks jo saatu tehtyä. Riippuu vaan kui kerkii ja jaksaa olla juomatta rahoja :P
14.09.2006 22:29:16
ei se tatuointi kenestäkään seksikästä tee.... päinvastoin rumat tatskat tekee ihmisestä epäesteettisen ja näin katoaa myös seksikkyys jos sitä on edes ollut....
14.09.2006 22:51:39
o__Oz_ 14.09.2006 00:37:45
Imp:in tavoin minäkin komppaan tätä lausuntoa... tatuointi on hiukan erilainen asia kuin esim. läväri, ja täydellisen henkilökohtainen :) toivon että jokainen tatuointia harkitseva sisäistää tuon palopuheen ennen kuin laskee mustetta ihoonsa... itse aion laskea, ja vieläpä hyvin tummia tarinoita...
15.09.2006 11:36:24
Nemo 14.09.2006 22:39:46
ei tietenkään mutta makunsa kullakin ZardeSori en tajuu tän kommentin pointtia... ehkä oon vähä tyhmä tai jotain? Mielestäni tässä kysyttiin mielipidettä ja esitin omani. Ei kaikkien tarvi olla mun kanssa samaan mieltä (: Hakatatkaa niitä kuvia minne haluatte ja kuinka paljon haluatte, ei kiinnosta minua. Mielipiteestäni huolimatta harkitsen itsekin jatkuvasti tatuoinnin ottamista... luultavasti koko elämäni :D
Joskus on kiva katella esim. nuorten naisten vatsan seudulla olevia tatskoja... eiköhän ole käynnyt mielessä minkä näkösiksi ne kuvat venyy mahdollisen raskauden vaikutuksesta? Naisilla on kait paljo tatskoja juuri sielä ristiselässä, lavassa nilkassa yms. tylsissä tyypillisissä paikoissa mutta nämä ovat samalla myös "varmoja" paikkoja joissa nahka ei elä jos sattuu syystä tai toisesta vähän muuttamaan elopainoaan (:
15.09.2006 14:16:25
Zarden kanssa samaa mieltä. Tosin en ole missään vaiheessa edes harkitsemassa tatuoinnin ottamista.
Jos naisella on näkyvillä tatuointi, estää se tehokkaasti kaikenlaisen kiinnostuksen meikäläisen taholta. Tämä tosin saattaa olla ihan toivottuakin. :)
Jos naisella on näkyvillä tatuointi, estää se tehokkaasti kaikenlaisen kiinnostuksen meikäläisen taholta. Tämä tosin saattaa olla ihan toivottuakin. :)
15.09.2006 15:27:58
hevimenninkainen 15.09.2006 14:47:25
kyllä on mutta niissä pitää olla jotain omaperäistä ettei ole tusina tatskoja...Tästä syystä en ota kuvia suoraan mistään flashistä, vaan annan tatuoijalleni idean ja se sit piirustelee paperille jotain ja sitten ruvetaan hakkaan kuvaa ihoon kun idea on valmis ja toteutuskelpoinen.
15.09.2006 17:33:08
Zarde 14.09.2006 22:29:16
ei se tatuointi kenestäkään seksikästä tee.... päinvastoin rumat tatskat tekee ihmisestä epäesteettisen ja näin katoaa myös seksikkyys jos sitä on edes ollut....Totta, laitetaan Tapolan Merville helvetin hienot tatuoinnit niin ei se kyllä saa silti värinää aikaan.
Kyllä se ihmisen on muuten saatava itsensä seksikkääksi kun tatuoinnilla.
Ne on sitten mukavia pikkulisiä, jos ne on mukavia :)
15.09.2006 19:17:38
Mä tykkään tatuoiduista naisista:D riippuu tosin että kuinka rujoja tatskoja ne on. välillä kyllä näkee sellasii kuvii että huh huh et missähän kellaris noiki kuvat on hakattu.
16.09.2006 09:51:11
Onhan se tatuoitu mies seksikäs, jos tatuoinnit on hyvällä maulla tehtyjä ;)
17.09.2006 17:59:25
Ei oikein meikäläistäkään säväytä mitkään tribaalit, perhoset tms peruskuvat, mutta kaikki tuollaiset hyvin tehdyt vähän omaperäisemmät ratkaisut ovat aina mielenkiintoisia. Ja mielellään juuri paikassa josta se näkyykin jonnekkin eikä todellakaan mitään euron kolikon kokoista ratkaisua.
17.09.2006 18:25:38
kauniilla ihmisellä kauniit tatuoinnit ovat seksikkäitä...mutta kauneushan on katsojan silmässä.
17.09.2006 20:42:50
melancholy 17.09.2006 18:25:38
kauniilla ihmisellä kauniit tatuoinnit ovat seksikkäitä...mutta kauneushan on katsojan silmässä....tai valokatkaisijan päässä, tai suoraan verrannollinen humalatilaan...
17.09.2006 21:06:36
itse pidän tatuoinneista. itselleni haluan oldschool - nuschool meininkiä enempi. mut naisella isot tatuoinnit on ihania. riippuu tietysti täysin kuvasta.