Pettäminen

Forum frontpage > Yleinen höpinä

First - Previous – Next - Last

Zarde
Zarde
12.09.2006 02:59:09
Eikö tässä nyt puhuta pettämisestä?
Minusta silloin pitäisi puhua myös ihmisten moraalista ja omastatunnosta. Sillä nehän on juuri ne seikat jotka saa meidät pettämään tai sitte ei. Mä en todellakaan tuomitse kenenkään toisen tekoja. Hirvittää vaan ihmisten teot ja asenteet...
sleipnir
sleipnir
12.09.2006 14:34:32
Uskollisuus minulle on jotain muuta kuin seksi. Perinteisesti ajateltuna pettäminen liittyy aina seksiin mutta se nyt on vain lihallisten tarpeitten tyydyttämistä ja kuten kaikki tiedämme, niin kaikilla on omat tapansa ja mieltymyksensä. Olen sen verta vanhanaikainen ja uskon että jos pari rakastaa todella toisiaan niin vieraissa käynti ei ole pettämistä. Pettämistä on valehdella rakastavansa vaikka syvällisiä tunteita on jotain muuta kohtaa tai ei edes ole. Enkä siis itse ole ollut vieraissa tai pettänyt. Mikäli joku halusi ymmärtää minun puolustavan tekosiani...tämä oli siis vain yksi mielipide :-)
zombah
zombah
12.09.2006 15:34:38
Tähän väliin on kommentoitava et kaveripiirini onnellisimmat & pitkäkestoisimmat parisuhteet ovat kaikki polygamiaan pohjautuvia. Mitähän siitäkin sitten pitäisi päätellä...

Hmh, oiskohan täällä 2-3 tyttöä jotka haluais perustaa mun kanssa perheen? bi-seksuaalisuus lasketaan eduksi :). Tosin hieman pelottaa 3 x PMS-oireet.
Alfie
Alfie
12.09.2006 16:35:22
Zombahin tekstiin viitaten, itse olen viimeaikoina leikitellyt ajatuksella jonkinlaisesta kommuunista/moni"avioisuudesta" tms, miten sen ilmaisisi. Kuitenkin tässä iässä alkaa tuntea jonkinlaista tarvetta vakiintua, mutta toisaalta tuntee perinteisen seurustelun omistushaluisen tai välinpitämättömän miehen kanssa mahdottomaksi. Jos vain asuisi sekalaisen lauman kanssa, ilman sen suurempia sitoumuksia keneenkään. Ihmisiä, jotka pitäisivät toisistaan, huolehtisivat toisistaan ja arvostaisivat toisiaan. Aina olisi joku joka kastelee kukat, vahtii koiraasi, leikkii lapsesi kanssa. Aina olisi joku välittävä ihminen kenen kainaloon käpertyä, tai ketä saa halata juuri silloin kun haluaa. Tai vaikka sitten harrastaa seksiä. Tuskin se käytännössä toimisi, mutta ajatuksena kiva. =)
Lisäksi offtopiccina vielä, miehet jotka tietävät mikä on PMS...<3
Alfie
Alfie
01.01.2007 09:00:05
Heh, luin oman vastaukseni tuolta edelliseltä sivulta ja minua huvitti. Selkeästi jossain kauheassa PMS-kohtauksessa kirjoitettu. Aina kun olen noin vihainen, tekstistäni ei saa mitään tolkkua. =D

Voisin siis vaikka hieman tarkistaa lausuntoani:
Olisin aivan mielelläni yksiavioinen, mutta nykyisin luulen että se ei ole kovinkaan yleistä. Luulenpa että kaikista tärkeintä olisi puhua tästä asiasta etukäteen: molempien odotukset ja mielipiteet asiasta. Silloin molemmat tietävät mikä on pelin henki, molemmat tietävät missä menee raja. Minusta se on tärkeintä.
Jos on ns. "vapaa suhde", niin mielestäni se ei tarkoita että silti voi juoksennella housut kintuissa miten vaan. Jos haluaa seurustella, niin kyllä sitä omaa kumppania varmaan haluaa myös kunnioittaa, eikä esim. jättää kuin kakkaa ladulle jos sattuu vaikka baarissa bongaamaan kiinnostavamman yksilön. Herrasmiehet ja -naiset kunniaan.

Kai se on pettämistä, mikä tarvitsee toiselta tehdä salaa? Mielestäni avainsana on avoimuus; jos ihmiset osaisivat puhua toisilleen enemmän, niin varmaan vältyttäisiin monelta konfliktilta.
Thaina
Thaina
12.03.2007 16:04:08
Jonkinlainen kosketus sallitaan... mut enmäkää siit tykkäis et mun miestä kosketeltais :D ja kyl sen huomaa sitten et onks se jtn leikkiä vai mitä :)
Mut tietty halata saa, ja vaihtaa pusui poskelle tai jtn.. mut huuletkin on siin vähä :/ et.. ei mielellään..

Ja oishan se hauska et ois itellä mies joka ois samaa mieltä tän suhteen, eikä sellai et naama ei väänny mihikään suuntaan jos mulla ois jtn jonku toisen kans..
Kyllä vähä pitää mustasukkainenki olla.. =)se on VÄLITTÄMISEN merkki!!
petkulli
petkulli
14.03.2007 02:52:15
Ilman Kumia on pettämistä.....

First - Previous – Next - Last