mikä teitä vaivaa???
Forum frontpage > Yleinen höpinäFirst - Previous – Next - Last
08.11.2006 01:23:50
Puuge 07.11.2006 23:56:46
Laittaako jäbät ihan oikeasti tällaisia kommentteja?!?!!??!??!!!
No laittaa... on huoriteltu (vain pari kertaa) mutta hyvin rivoja ehdotuksia tulee päivittäin, joskus vain muutama viikossa. En pidä sellasesta ja olen tämän omassa sanassa ilmaissut. Jos ei osata lukea tai käyttäytyä niin ignoreen vaan. Vaikka olenkin tänne kuviani laittanut ihan vapaaehtoisesti en kuuntele mitä tahansa törkeyksiä. Jos näyttää siltä että kuvani on liian provosoivia eikä niitä pystytä asiallisesti kommentoimaan poistan kuvat ja laitan kuvia missä näkyy huomattavasti vähemmän paljasta pintaa... olen kokeillut ja tämä toimii varmasti.
08.11.2006 01:31:17
Kateellisten panettelua tommoset huorittelut =) Tietää ite ettei oo toivoakaan saada ko henkilöltä ni aletaa riuvaamaa :D
Ihan sama ku baarissa ollu töissä ni jätkät koittaa siinä vongata jotain tyttöä mukaan ja ku tyttö antaa pakit ni miehen suusta tulee "vitun huora" tai "lesbo!" :D mut kai me miehet sitten ollaan jossain maailmassa aina jokainen täydellisiä ja ylitse muiden :D
Ihan sama ku baarissa ollu töissä ni jätkät koittaa siinä vongata jotain tyttöä mukaan ja ku tyttö antaa pakit ni miehen suusta tulee "vitun huora" tai "lesbo!" :D mut kai me miehet sitten ollaan jossain maailmassa aina jokainen täydellisiä ja ylitse muiden :D
08.11.2006 03:03:46
No huh huh... mä oon yleensä vain lukenut vastaavat kommentit enkä oo laittanut ignoreita ja saahan sen kommentin poistettua jos ei halua lukea.
ajkdiablon teksti kuulostaa järkevältä samoin ku Puugenkin.
ajkdiablon teksti kuulostaa järkevältä samoin ku Puugenkin.
08.11.2006 03:34:22
Sama juttu ku Nemolla eli ei ketään ingores mullakaan ja jos ei mun kuvat miellytä niin sit ei miellytä.
08.11.2006 07:05:45
frenchmaid 08.11.2006 00:31:00
Seuraava viesti olikin "onko ollut pissahätä". Laitoin ignoreen.
En halua tuhlata energiaa, kun toinen ei selvästi halua edes kuunnella.
ensinnäkään.. en muotoillut lausetta noin.. toi kuulostaa paljon tylsemmältä kun se miten itse kirjoitin ja toiseksi.. hymiö jonka pistin puuttu täysin tuosta sun lauseesta (se[n pitäisi] muuttaa lauseen ulkonäköä, siten että toinen osapuoli osais ottaa sen huumorilla) ja se että olenko/enkö ole kuunnellu nii se on ollu ihan sun oma päätös koska kuvasi vaan sattui näyttämään siltä ja ajattelin heittää pienen (tyhmän?) vitsin siitä.. (tietääkseni täällä on tarkoitus kommentoida kuvia)
mutta joku ei halunnut tuhlata energiaa ottamalla sitä HUUMORILLA?
08.11.2006 07:44:56
Joko laitetaan asialle piste, ja ruvetaan täyttämään vaikka muita topickeja!? ;)
08.11.2006 09:09:16
Muistan kyllä yhden negatiivisen kommentin, joka oli silti hauska. Aika paljonhan tulee tätä huorittelua, lesbottelua hyivittukuootrumattelua, yms, mutta yksi oli ylitse muiden.
"20 tapaa käyttää kuollutta suomalaista, osa 1: jäädytä se kontalleen ja käytä pyörätelineenä"
Siis oikeesti, =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, hahahaha, naurattaa vieläkin, vaikka kommenttikin on jo ajat sitten kadonnut avaruuteen. =D En muista enää ihan tarkalleen, "suomalainen"-sanan tilalla saattoi olla jokin muukin, mutta tuo pyörätelinekohta jäi ikuisesti mieleen. =D
Multa puuttuu täältä sellainen namiska, jolla saa topikin lukkoon.
"20 tapaa käyttää kuollutta suomalaista, osa 1: jäädytä se kontalleen ja käytä pyörätelineenä"
Siis oikeesti, =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, hahahaha, naurattaa vieläkin, vaikka kommenttikin on jo ajat sitten kadonnut avaruuteen. =D En muista enää ihan tarkalleen, "suomalainen"-sanan tilalla saattoi olla jokin muukin, mutta tuo pyörätelinekohta jäi ikuisesti mieleen. =D
Multa puuttuu täältä sellainen namiska, jolla saa topikin lukkoon.
10.11.2006 16:53:05
kaikki varmaan pääsis paljo helpomalla kun poistas kokonaan nuo kommentointi mahollisuudet. ei tulis pahamieli jos joku sanoo jotaki törkiää ja allekirjottanu vois kuvitella että sais varmaan miljoonia viestejä jos niitä vois lähettää...
11.11.2006 06:29:30
...tai sama lääkitys kun mulla, niin ei haittaa... ;)
Huomenta Lutter! :D
Huomenta Lutter! :D
17.11.2006 01:31:48
Zarde 05.11.2006 15:59:04
Kannattaa käyttää seuraavia kommentteja:
-oot upea
-hyvät tissit
-kaunis vartalo
-kivat pakarat
-sulla on muodot kohdallaan
-plussaa
Noista ei luulis vihannesten menevän nenuun <3
Käytän täten tätä lausetta kaikille sivun naisille, tänään tässä ja nyt! :D
02.12.2006 02:16:14
Joo-o, on täällä ongelma. Sanon vaan sen, että mikä idea laittaa ignoreen jos käy vielä jälkeenpäin kyyläilemässä kyseisen ihmisen kuvia? Ehdottomasti samat oikeudet ignoren asettajalle. Eli et nää kuvia niiltä jotka ovat ignorelistallasi. Ja sitten jos kuvatekstinä on "panisitko rajusti peppuani?". Yleisin vastaus (varsinkin miehiltä) olisi "tottakai, koska ja milloin vain" tai "aivan varmasti panisin". Jos tuosta vetää meloonit sieraimiin niin olisi syytä harkita niitä kuvatekstejä pariin otteeseen.
07.12.2006 06:13:55
tissis 06.12.2006 14:36:21
naisten puolesta voin sanoa että kannattaa kunnioittaa oma sana palstaa!!!
ja naisetki vois kyl kunnioittaa miespuolisten käyttäjien oma sana palstaa...
07.12.2006 16:33:55
Joo. Vittu ketä kiinnostaa.
Edit: Tähän siis selvennykseksi, kun sankarilta itseltään meni ohi, että Protype kehottaa naisia kunnioittamaan miesten Omaa Sanaa. protypella siellä lukee "vittu ketä kiinnostaa".
Edit: Tähän siis selvennykseksi, kun sankarilta itseltään meni ohi, että Protype kehottaa naisia kunnioittamaan miesten Omaa Sanaa. protypella siellä lukee "vittu ketä kiinnostaa".