Spontaanit kosketukset

Forum frontpage > Yleinen höpinä

First - Previous – Next - Last

teppo
teppo
28.10.2006 01:14:41
Yksi eksä ei pitänyt koskettelusta sängyn ulkopuolella, sängyssä sai sitten kosketella myös ilman että harrasti seksiä. Ota nyt näistä ihmisistä selvää.

Toisille ihmisille noi halailut, kosketukset ja toisen nojaamiset on normaaleita tilanteita, toisille ei. Musta on ainakin normaalia halata, myös ystäviä. Ei kaikki koskettelu tarvi olla "saaks pillua/munaa"-tyyppistä. Relatkaa vähän ihmiset. :)
Zarde
Zarde
28.10.2006 05:15:28
Tänään huomion juuri ton koskettelu asian töissä. Mainitsin eräälle työkaverille yhdestä ikävästä tempusta jonka hän oli tehnyt ja tämän keskustelun aikana hän otti minua olkapäästä kiinni. Se kävi hyvin luontevasti ja teki siitä keskustelusta varmasti paljon lämmin henkisemmän ja näin hän tavallaan "pyysi anteeksi" katalaa temppuaan. Aloin miettiä että koskettelen itsekin työkavereitani vaikka meidän työyhteisössä ei vallitsekaan kovin ystävällinen ilmapiiri. Mutta ne on tietyt ihmiset joita kosketan ja se käy lähinnä juuri ottamalla olkapäästä kiinni.
Halailu kuuluu sitte lähempii ihmissuhteisiin. Halailen lähes aina kun tapaan vanhempiani ja sisaruksia ja sitten hyviä kavereita. Ihmiset voisi myös kätellä enemmän toisiaan. Se on hyvin korrekti tapa koskettaa toista ihmistä eikä sitä tuskin pidetä liian tunkeilevana. Kättely vaan helposti mielletään hyvin viralliseksi mutta voi sen tehdä myös "rennosti".
ProPerkele
ProPerkele
28.10.2006 08:00:16
Halaus saattaa pelastaa päivän. Etenkin jos sukupuoleen katsomatta halaukseen sisältyy kosketus niskaan niin, että päät ovat hetken vierekkäin.
Joskus etiikan tunneilla oli puhetta ettei olkapäähän saisi taputtaa jos toinen istuu koska se on "alentavaa", mutta kyllä mä ainakin olkapäälle käden lasken jos ihminen mielestäni on sen arvoinen... Se on näitä "vain-mä-tiedän-mitä-takoitan"-juttuja... ;)

Puffi
Puffi
28.10.2006 08:15:26
Tästä tulikin mieleen että eilen törmäsin kahteen nalleen kadulla (kaksi nuorta tyttöä nallepuvuissa) ja tulivat sitte kysymään että saako halata. Tokaisin siihen että mikäs siinä ja se piristi kyllä kummasti päivää. (oli kuulemma nalle-päivä)

Poikaystävää tulee kyllä kosketeltua jatkuvasti tavalla tai toisella mutta muuten olen aika pidättyväinen, en mielelläni edes kättele vaikka se kohteliasta olisikin.
janoinen
janoinen
28.10.2006 11:54:26
Ehkä tuo enempi kosketteleminen on miesten välilä hiukan rohkeaa, ellei haaveile pikaisesta väkivaltaisesta ulkonäön muutoksesta ;).

Ystävälinen kosketus esim olkapäälle ja ystävällisen sanan kera voivat kyllä pelastaa raavaamman miehen päivän saatikka herkemmän naisen, sen enempää koskettajan sukupuolen asiaan vaikuttamatta.

Aika varovaiseksi sitä kuitenkin on opinut ihmisten koskettelemisten suhteen, todellakaan kaikki eivät sitä koskettamista suvaitse, ei edes sitä käden laittamista olkapäälle. Ehkä näistä kosketuskammoista on syytä olle selvillä ennekun alkaa kosketteleen :D
darla
darla
28.10.2006 14:50:36
Tärkeitä ystäviä halaan lähes aina kun nähdään. Nykyään varsinkin kun kotipaikkakunnalta olen pois muuttanut, jälleennäkeminen sisältää aina pitkän halauksen. Ei tarvitse edes sanoa, miten ikävä on ollut kun halaa.
Kainie
Kainie
28.10.2006 17:03:47
Koskettelu on tärkeää... suhteessa ainakin minulle se elämän suola ja sokeri :) ja välillä jopa se makea jälkiruoka :D monesti kauniit sanat, pinet kosketukset ja hellyydenosoitukset pelastavat päivän :)
Ja muutenkin ystävän käsi olalla on monesti helpottava asia, kuten aieminkin sanottua :) tietenkin koskettelussa kannattaa ensin noudattaa pientä varovaisuutta, mutta itse kyllä halaan mielelläni tuttuja näitä tavatessani, varsinkin sellaisia ystäviä, joita näkee harvoin mutta ovat todella tärkeitä ...myös niitä miespuolisia :)
Juha
Juha
01.11.2006 03:21:21
Turpaan sitä sais jos spontaanisti menis työkaverin syliin halaamaan ja pussaamaan
Sami75
Sami75
12.11.2006 07:17:54
Omakohtaisesta kokemuksesta täytyy sanoa, että meikäläinen syttyy kyllä heti jos nainen tulee silittämään/pussailemaan. Eli siinä mielessä varovaisuutta jos haluaa dynamiitin kanssa leikkiä. Ja tuohon ei auta vaikka olisi pidempiaikainenkin tuttava. Halailu sentään onnistuu, että heti etutelttaa pystytettäisiin.

Tuohon työkaverin kosketteluun piti lähinnä kommentoida eli tuossa pitää varovaisuus säilyttää. En muista missä olen artikkelin tästä aiheesta lukenut, mutta esim juuri olkapäälle koskettaminen osoittaa että "annan sulle anteeksi, olen sinua ylempiarvoinen". Tätä esimiesten erityisesti pitäisi välttää jos alainen tyrinyt. Varmaan tuossakin sitten erilaisia vivahde-eroja, mutta päällimmäisenä jäi siitä mieleen että älä koskettele ellet ole aivan varma. Halaus oli tietyissä tilanteissa mahdollinen ja toisaalta kädestä kiinnipitämistä ei koettu loukkaavaksi siten, että siinä tulisi tuota alistustilannetta. Eiköhän nämäkin tuntemukset ole jossain geeneissä sisällä ja tietyt reaktiot sitten syntyy jonkun miljoonan vuoden takaisen kokemuksen perusteella.

Minunkin alalla niin äijävoittoista porukkaa, että silittelystä vähintään homoksi leimattaisiin jos ei nyt ihan heti turpaan tulisi.
Pretend
Pretend
20.11.2006 22:49:29
Mie luulen että jotkut ottaisi sen päällekäyvänä, jos miehenä koskettelisi tahattomasti naispuolisia. Kyllä miekin koitan aina halata tullessa tai mennessä läheistä ystävää, mutta ei paljon muuta.. naisena se olisi ehkä helpompaa. En minä ainakaan panisi pahakseni jos joku nainen halaisi, nojaisi olkapäähän tai istahtaisi syliin.

Oon sen verran olen vaan varovainen, että en lähde toista koskemaan ellei hän ole antanut jotain signaalia että se on okei.
gargoth
gargoth
05.12.2006 04:26:29
"Spontaanit kosketukset", tulipas virallinen olo läheisyydestä kun tuon termin kuuli.
Itse harjoitan moista melko usein suhteessa, koska moista on myös mukavaa vastaanottaa omalta parilta.
Ehkä jopa parhautta.
Tulee arjen keskellä hetkeksi lämmin olo että joku välittää ^^
Billy2Rivers
Billy2Rivers
08.03.2007 11:53:29
Mulla on aikalailla ihana naispuolinen työkaveri, joka sillon tällön spontaanisti tulee antaan pusun tai pari kesken työpäivän. Mukavasti piristää tollanen huulten kosketus.
JFrank
JFrank
08.03.2007 13:38:12
Mulle kanssa tollasia työkavereita :D
Alfie
Alfie
08.03.2007 18:58:26
Jos mun työkaverit tulis pussailemaan kesken päivän, niin heittäisin niitä vasaralla tai putkenpätkällä. =D
JFrank
JFrank
08.03.2007 21:56:30
Voihan sitä kai heittää vasarallakin spontaanisti ;)
Alfie
Alfie
08.03.2007 23:01:06
JFrank 08.03.2007 21:56:30
Voihan sitä kai heittää vasarallakin spontaanisti ;)

Hahah, kyllä mie kerran huitasin yhtä niistä spontaanisti rukkasilla, kun se spontaanisti taputti mun päälakea ja haukkui kääpiöksi. =D

Ediz: huomautuksena niille jotka edelleen luulee mua 170+ pitkäksi, olen 158cm (ja vihainen).
sikaniska
sikaniska
09.03.2007 06:17:16
Kyllä halailu ja suukottelu on mukavaa ilman että sen tarvii johtaa johonkin. Ja on mieltä lämmittävää ku oma tytär on niin läheisydenkipee ku on ollu pari päivää näkemättä isäänsä ihan tippa meinaa linssiin tulla ;). Se vaan on niin julmaa ku on liian yleistä se että mies koskaa vaimoonsa vain silloin ku pitäs päästä pukille.....järkkyä :|

First - Previous – Next - Last