kun tatska tehdään?

Forum frontpage > Yleinen höpinä

First - Previous – Next - Last

1309
1309
19.02.2007 16:33:53

Silviisiin että se leijona tatskattiin siihen käteen väärinpäin.
Tarkoittiko tää nyt sit et siun kaveris oli vaa nii t*hmä et ei tarkistanu miten päin se kuuluu olla vaa anto tatuoida käteen kuvan väärinpäin?
coon
coon
28.02.2007 20:34:57
yolene 23.10.2006 01:34:25
Unohtuikin mainita. "Kipu" on puoli kokemusta. :P Ja niin, ei kai näitä näin montaa jo olisi tai lisää suunnitelmissa, jos ei koukkuun jäisi.

just näin vaek kipua ei tuntunutkaan 3 tuntii viim kesti mitä nyt ääri viivoi hakates,ja ilohan on sit siit lopun ikää
coon
coon
28.02.2007 20:36:42
niin koukkuun jiäp , viim kesti n 3 tuntii ,ääriviivoi hakates mutama namupaikka,mt ilohan on sit lopun ikää
GeePee
GeePee
28.02.2007 22:49:17
massemajava 16.02.2007 23:02:02
Kaveri otti tatskan Kaupungin "parhaalla hakkaajalla". Muuten ihan jees, mut se leijona
on Väärinpäin kädessä!Henkiset kivut tässä tapauksessa pahimmat.

Juuh, kipu on kivaa, kun sitä tulee paljon ja kerralla.

tuttuni reissaa työnsä puolesta helvetin paljon ja viimeisimmän "siirtokuva päin vittua" -tarinan kuulin viime viikolla: asiakas halusi ottaa Panteran Cowboys from hell logo-lyhenteen (CFH) itteensä ja hoplaa... hra tattoo artisti käänsi siirtokuvan onnistuneesti ylösalaisin. Mikä helvetin CLH?? hm. Joo... Älkää kysykö miten näin on mahdollista, oon itekin miettinyt tuhat kertaa. Juuh... Artistien homma on pitää huoli ITSE siitä että asiakkaan tuoma kuva tms. soiro on samoinpäin asiakkaan kropassa, kun se oli asiakkaan sitä esitellessä. Ja yleensähän poka ja tattoo artisti "mallailee" kuvan kohdalleen jne. säätöä, ennen kun kone ottaa nahkaan kiinni. heh, mun tapauksessa tää ei mee ihan niin. mut ohan noita... :)
Solgathedar
Solgathedar
01.04.2007 04:06:25
ihanaa pientä kipua...tosin 5h jälkeen alkaa huutaa hoosiannaa jo kun paita koske siihen teon jälkeen...:/ käden sisäpinnat, ja selkäranka sattuivat ihan oikeasti, mikään muu oikeastaan ei. mukavaa se on...^.^

First - Previous – Next - Last