Noloin Baari kokemuksesi?
Forum frontpage > Yleinen höpinäFirst - Previous – Next - Last
03.09.2006 01:33:35
Joskus oksentanu shotin jälkeen heti baaritiskille ja sammunu sohville.
Vessaan sammunu baarissa joskus.
Ööö,ilman paitaa heilunu baarissa joskus.
Onhan noita, kehtais vaan kaikkea vaan kertoa =D
Vessaan sammunu baarissa joskus.
Ööö,ilman paitaa heilunu baarissa joskus.
Onhan noita, kehtais vaan kaikkea vaan kertoa =D
03.09.2006 01:41:36
viime talvena saanu porttarin baarii... just oltii lähdössä baarist ku menin vessaa... siel siirsin narikka lapun lompakosta taskuu valmiiks... ja sit narikassa etin lappuu lompakosta (olin aivan vitu humalassa) ja ei löytyny.. omistaja oli samas seurueessa ja sano et niitä ei katoo vuodes ku kolme... ja alko tonkii taskuja... ja mähä hermostuin ja tinttasin turpaa.. kaks pokee piti kiinni et se pääs kattoo taskust ja sieltähä se narikkalappu löyty... seuraavana päivänä kuulin ettei tarvi uudellee mennä sinne... noh, eipä oo samas paikkakunnassaka paljo tullu käytyy xD
03.09.2006 12:06:51
Kertana kauniina eräänä, otettiin reilusti pohjaa meidän omakotitalossamme maalla, ja lähdettiin sitten paikalliseen kapakkaan oikein taksilla. (oli olevinaan niin älyttömän pitkä matka kävellä) Puolessa matkassa huomasin olevani liikenteessä, ah, niin rakkaissa, Aino-tossuissa. Kyllä, niissä oli tupsut ja kaikki vielä tallella, vaikka muuten rähjäiset olivatkin. Takaisin ei enää käännytty. Kyllä suju humpat hyvin! xD
14.09.2006 00:31:11
Aikaan, jolloin vielä alkoholia käytin tein paljon niitä perustempauksia, joita kai olisi pitänyt hävetä.
Riisuin itseni alasti ja menin tilaamaan juomaa -> eivät myyneet, joten suutuin! :D
Tuuppisin tyttöä naisten vessassa jossa oli vain yksi looshi, ja jono oli melkoinen pilkun aikaan. Myyjä tuli ajamaan mua pois, niin mä olin kehoittanut häntäkin painumaan vittuun ja ilmoitin myös samalla että tulossa ollaan... ;)
Uhkasin puukolla sälliä, joka koetti pokata siskoani! (?)
Haastoin riitaa jäbälle joka oli 4 tuntia aikaisemmin vapautunut läänistä. Hemmo venasi mua pihalla puukon kanssa, mutta poliisit sattui samaan aikaan mestoille, ja jäbä lähti takaisin... :( (Sori)
Baarissa ei saatu tapella niin pihalle päästyäni nakkasin kamuni auton alle talvella kaikkein liukkaimpaan aikaan. Ei onneksi osunut.
Nämä nyt lähinnä pintaa... Jos vielä joku ihmettelee miksi en juo, niin... ;)
Loppukuusta 2 vuotta raittiina... Ja elämä jatkuu.
Riisuin itseni alasti ja menin tilaamaan juomaa -> eivät myyneet, joten suutuin! :D
Tuuppisin tyttöä naisten vessassa jossa oli vain yksi looshi, ja jono oli melkoinen pilkun aikaan. Myyjä tuli ajamaan mua pois, niin mä olin kehoittanut häntäkin painumaan vittuun ja ilmoitin myös samalla että tulossa ollaan... ;)
Uhkasin puukolla sälliä, joka koetti pokata siskoani! (?)
Haastoin riitaa jäbälle joka oli 4 tuntia aikaisemmin vapautunut läänistä. Hemmo venasi mua pihalla puukon kanssa, mutta poliisit sattui samaan aikaan mestoille, ja jäbä lähti takaisin... :( (Sori)
Baarissa ei saatu tapella niin pihalle päästyäni nakkasin kamuni auton alle talvella kaikkein liukkaimpaan aikaan. Ei onneksi osunut.
Nämä nyt lähinnä pintaa... Jos vielä joku ihmettelee miksi en juo, niin... ;)
Loppukuusta 2 vuotta raittiina... Ja elämä jatkuu.
14.09.2006 00:47:18
oon nähtävästi onnistunut välttämään pahat mokat baarissa, kerta pahin taitaa olla se että pistin narikka lapun perstaskuun ja se housuja ylöskiskoessa tipahti tarpeiden perässä vessanpönttöön jonka just olin saanut vedettyä. Lappu vaan vilkutteli mulle iloisesti. Siitä sitte pahimman sisääntuloruuhkan aikana menin itkemään pokelle että mun narikkalappu hukuttautu ja kun en millään voi olla neljään asti ja ja ja.. onnneks tuntomerktkin oli hyvät.. semmonen musta pieni takki.. ei niitä varmaan tuolloin ollut siellä valmiiksi kuin sata :( no onneks kaverin takki oli laitettu viereiseen ja sen lappu oli tallessa ja osasin vielä sanoa että oikeessa taskussa on labellon sininen huulirasva. Takki löyty, en joutunut maksamaan itsemurhantehnyttä lappua ja sain vielä flirttiä kaupan päälle :)
14.09.2006 10:33:21
Sattuipa baarissa olemaan "kuka riisuu nopeiten parinsa" kisa. Olin koko illan juonut tequilaa ja aika kuutamolla tuli oltua. Nappasin täysi heteron luokkakaverini mukaan tanssilattialle jonne muut parit alkoivat kokoontua. Musiikin alkaessa heitin kaverini lattialle ja aloin repimään siltä vaatteita päältä. Tyttöraukka oli ihan paniikissa eikä suostunut luopumaan vaatteistaan joten päätin ottaa itseltäni vaatteet pois. Siinä sitten yläosattomissa pompin kaverini sylissä..
Myöhemmin tajusin että melkein koko meidän pieni koulumme oli ollut paikalla, oli sitten maanantaina kivaa mennä kouluun... :P
Myöhemmin tajusin että melkein koko meidän pieni koulumme oli ollut paikalla, oli sitten maanantaina kivaa mennä kouluun... :P
14.09.2006 11:23:34
no joo no tuli tos viime viikonloppuna käytyä enon kanssa paikallisessa mummoravintolaan.. hohhoh.. aina samanlainen meininki ensin rupee joku mummo avautuu ja tällä kertaa tuli poke väliin.. onneks ei heittäny kuitenkaan pihalle ku olin jutellu mukavia sen kans aikasemmin.. no ei se niinkää.. mut ku rakkaani kanssa otettiin B52:set ja ohhoh ku kilahti päähän ku metrinen halko.. no pitihän siinä sit rupee laulaa jotain iskelmää mitä bändi soitti.. mahto olla näky :D:D
no onneks pidin pahimmat mölyt mahassa enkä huutanu bändille et "soittakaa paranoid" xD
no onneks pidin pahimmat mölyt mahassa enkä huutanu bändille et "soittakaa paranoid" xD
14.09.2006 13:09:36
Voi sanoa kuin, että.... Viina on viisasten juoma ;)
14.09.2006 19:50:00
Miekin olen baarissa välttynyt mokilta, tai siis ainakin kaikilta "kaadoin pöydällisen viinaa päälleni"-tyyppisiltä jutuilta. Se mitä jatkoilla tapahtui, on todellakin eri asia. =D
Mutta kerran kyllä tuolla Kouvolan Montussa ajauduin kännissä riitaan miespuolisen, kännisen kaverini kanssa. Hakkasimme toisiamme naisten vessassa, kunnes jätkä sai kaadettua mut ja painoi polvella poskeani lattiaan ja takoi minua nyrkillä takaraivoon. En pystynyt enää muuta kuin potkimaan, joten kun tunsin jalkani tiellä jotain, niin potkaisin niin kovaa kuin pystyin. Muuten kiva, mutta se joku oli naispuolinen ystäväni, ja potkaisin häntä suoraan kasvoihin. Loppuilta sujui meiltä kolmelta sitten enemmän ja vähemmän verta valuen ja mustelmia vertaillen. =D Kun kaverit saivat meidät erotettua, niin menimme kaikki takaisin pöytään dokaamaan ja löimme kättä päälle. Taisin muuten unohtaa tämän tapauksen kun kirjoitin tuonne väkivaltaketjuun...=D)
Samaisessa baarissa huusin myös kerran kolmelle väkivaltaisena tunnetulle naiselle "HUORAKOIRAT" ja kimppuunhan ne tuli kaikki. Onneksi kyseessä oli kantakuppilani, joten ei muuta kuin naiset pihalle ja itse takaisin pöytään juomaan. Ehdin saada yhden lyönnin naamaan ja torjua yhden potkun, kunnes portsari ehti väliin. =)
Joo. Oon aina ollut tosi fiksu ja tulen olemaankin. ;D
Mutta kerran kyllä tuolla Kouvolan Montussa ajauduin kännissä riitaan miespuolisen, kännisen kaverini kanssa. Hakkasimme toisiamme naisten vessassa, kunnes jätkä sai kaadettua mut ja painoi polvella poskeani lattiaan ja takoi minua nyrkillä takaraivoon. En pystynyt enää muuta kuin potkimaan, joten kun tunsin jalkani tiellä jotain, niin potkaisin niin kovaa kuin pystyin. Muuten kiva, mutta se joku oli naispuolinen ystäväni, ja potkaisin häntä suoraan kasvoihin. Loppuilta sujui meiltä kolmelta sitten enemmän ja vähemmän verta valuen ja mustelmia vertaillen. =D Kun kaverit saivat meidät erotettua, niin menimme kaikki takaisin pöytään dokaamaan ja löimme kättä päälle. Taisin muuten unohtaa tämän tapauksen kun kirjoitin tuonne väkivaltaketjuun...=D)
Samaisessa baarissa huusin myös kerran kolmelle väkivaltaisena tunnetulle naiselle "HUORAKOIRAT" ja kimppuunhan ne tuli kaikki. Onneksi kyseessä oli kantakuppilani, joten ei muuta kuin naiset pihalle ja itse takaisin pöytään juomaan. Ehdin saada yhden lyönnin naamaan ja torjua yhden potkun, kunnes portsari ehti väliin. =)
Joo. Oon aina ollut tosi fiksu ja tulen olemaankin. ;D
14.09.2006 22:33:59
Noloimmasta päästä lieneepi erittäin humalainen minä juuri kahdeksantoista täyttäneenä kollina + reippaasti päälle nelikymppinen juuri ja juuri 140 cm pitkä naisihminen O.o huh... puistattaapi vieläkin... :D noh, illan aikana mm. makasimme baaritiskillä siten että nainen alla ja minä päällä... olen ikuisessa kiitollisuudenvelassa kaverille kyseisen naisen poisajamisesta! :D tämä siis tapahtui Rusty Angelissa Tampereella alkukeväästä 2003 kun minäkin näytin vielä ihan oikealta hevarilta x)
First - Previous – Next - Last